2019 En Partners

  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners

2019 Samarbetspartners

  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners
  • Samarbetspartners

Rapport från banläggarna

Nu återstår två månader till 10MILA på Lugnet i Falun. Här kommer senaste nytt från banläggarna.

 ”I Damkavlen finns ingen rak sträcka och i 10MILA-kavlen endast en rak sträcka. Vi banläggare hoppas att detta ger utmanande tävlingar. Vi har prioriterat att gaffla hårt. På grund av områdets karaktär bedömer vi att löpare som ”normalt” springer raka sträckor kan springa gafflade sträckor.

För att utnyttja tävlingsområdet så optimalt som möjligt har vi banläggare lagt en kort sträcka i Damkavlen och tre korta sträckor i 10MILA-kavlen.
På flera banor finns sträckor där svårigheten inte kommer att vara att hitta kontrollpunkten utan att hitta bästa vägen till kontrollen.
Terrängen är mer kuperad än det normalt är för 10MILA. Dock är terrängen lättlöpt och få grönområden kommer att genomkorsas”.

2016_Tablå
2016_#10Mila2016